Advicom Spółka z o.o.
Poczta
 | Grupa JSW

O nas
O nasKarieraOferty pracy
{$lib.pdffile.title}Do druku

Oferty pracy

Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres e-mail: praca@remove-this.advicom.pl 

W temacie wiadomości e-mail prosimy wpisać numer referencyjny widniejący w ogłoszeniu.

Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zostaną przekazane kandydatom na spotkaniu. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi określone kryteria rekrutacyjne.
 
Wysyłając aplikację prosimy o dopisanie klauzuli o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych przez firmę Advicom Spółka z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie danych osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”

 

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy:  Jastrzębie - Zdrój
Nr ref.: TW/10/14

Zadania na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email, portal użytkownika).
  • Diagnozowanie, rozwiązywanie lub eskalowanie problemów technicznych.
  • Monitorowanie cyklu obsługi zgłoszeń i udzielanie informacji o statusie zgłoszeń.
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników w systemach.
  • Współpraca z drugą linią wsparcia technicznego oraz z Dostawcami.
  • Sporządzanie raportów, analiz oraz niezbędnej dokumentacji.
  • Monitorowanie dostępności i poprawności funkcjonowania systemów.
  • Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi.

Oczekiwania wobec kandydatów:  

  • Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów (techniczne lub informatyczne będzie dodatkowym atutem).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Poprawna dykcja.
  • Umiejętność budowania, podtrzymywania i rozszerzania dobrych relacji z Klientem i Dostawcami.
  • Proaktywna postawa przy identyfikacji potrzeb Klienta.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Zdolność kreatywnego i logicznego myślenia.
  • Dobra organizacja pracy, dokładność i efektywność.
  • Rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Zainteresowanie obszarem technologii informatycznych.
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy pod presją i samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym w trybie 24h/7.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w stabilnej Firmie.
  • Motywujący system wynagrodzeń.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.
  • Pakiet szkoleń wprowadzających.
  • Praca w zgranym zespole.
  • Zdobycie doświadczenia w dużej i nowoczesnej organizacji.
Centrum Wsparcia
Poczta przez www