Advicom Spółka z o.o.
Poczta
 | Grupa JSW

O nas
O nasKarieraOferty pracy
{$lib.pdffile.title}Do druku

Oferty pracy

Zachęcamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych zawierających CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres e-mail: praca@remove-this.advicom.pl 

W temacie wiadomości e-mail prosimy wpisać numer referencyjny widniejący w ogłoszeniu.

Szczegółowe informacje na temat oferty pracy zostaną przekazane kandydatom na spotkaniu. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi określone kryteria rekrutacyjne.
 
Wysyłając aplikację prosimy o dopisanie klauzuli o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych przez firmę Advicom Spółka z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie danych osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)”

 

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy:  Jastrzębie - Zdrój
Nr ref.: TW/10/14

Zadania na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email, portal użytkownika).
  • Diagnozowanie, rozwiązywanie lub eskalowanie problemów technicznych.
  • Monitorowanie cyklu obsługi zgłoszeń i udzielanie informacji o statusie zgłoszeń.
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania.
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników w systemach.
  • Współpraca z drugą linią wsparcia technicznego oraz z Dostawcami.
  • Sporządzanie raportów, analiz oraz niezbędnej dokumentacji.
  • Monitorowanie dostępności i poprawności funkcjonowania systemów.
  • Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi.

Oczekiwania wobec kandydatów:  

  • Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów (techniczne lub informatyczne będzie dodatkowym atutem).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Poprawna dykcja.
  • Umiejętność budowania, podtrzymywania i rozszerzania dobrych relacji z Klientem i Dostawcami.
  • Proaktywna postawa przy identyfikacji potrzeb Klienta.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Zdolność kreatywnego i logicznego myślenia.
  • Dobra organizacja pracy, dokładność i efektywność.
  • Rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Zainteresowanie obszarem technologii informatycznych.
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy pod presją i samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym w trybie 24h/7.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w stabilnej Firmie.
  • Motywujący system wynagrodzeń.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.
  • Pakiet szkoleń wprowadzających.
  • Praca w zgranym zespole.
  • Zdobycie doświadczenia w dużej i nowoczesnej organizacji.

Specjalista ds. Realizacji Umów

Specjalista ds. Realizacji Umów

Miejsce pracy : Jastrzębie - Zdrój 
Nr ref.: RU/01/15

Specjalista ds. Realizacji Umów

Cele i zadania na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie umów, aneksów i ofert handlowych;
  • przygotowywanie pism wychodzących;
  • przygotowywanie zapytań ofertowych;
  • udział w negocjacjach handlowych;
  • tworzenie dokumentacji związanej z wyborem oferenta;
  • rejestrowanie dokumentów i umów w systemach.

Dodatkowym zajęciem będzie:

  • Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia/informatyka i pokrewne;
  • znajomość zasad przygotowywania zapytań ofertowych;
  • znajomość branży IT;
  • podstawowa znajomość dokumentacji cen transferowych;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • znajomość podstawowych pojęć finansowych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • prawo jazdy kat. B.

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość ITIL;
  • znajomość umów SLA;
  • znajomość zagadnień informatycznych.

Dodatkowe informacje:

  • Umowa na czas zastępstwa.

Administrator Systemów Linux

Administrator Systemów Linux

Miejsce pracy:  Jastrzębie - Zdrój
Nr ref.: TI/01/15

Opis stanowiska pracy:

  • administrowanie systemami LINUX
  • identyfikowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia użytkownikom
  • projektowanie i wdrażanie modyfikacji i poprawek
  • monitorowanie wydajności i błędów
  • zapewnienie dobrej jakości dokumentacji technicznej

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe, informatyczne
  • bardzo dobra znajomość systemów: „Red Hat”, „Centos” lub dystrybucji pokrewnych
  • podsystemy dyskowe LVM
  • umiejętność tworzenia skryptów BASH
  • znajomość zagadnień dotyczących zarzadzania serwisami systemowymi min.  apache, squid, bind, dhcp, dovecot, sendmail
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem bazami danych: PostgreSQL, Firebird, MySQL
  • mile widziana wiedza z zakresu: OpenLDAP, Kerberos, DansGuardian, HAProxy, ReverseProxy, Tomcat, technologii wirtualizacyjnych KVM, jak również podsystemów sieciowych: Iptables, netfilter, Layer-7, OpenVPN, IPSec, QoS Rip v1/2, (E)IGRP, OSPF(V3), Quaggua, VLANS, VTP, STP, Inter VLAN Routing, Network Security, NAT
  • mile widziane certyfikaty: RHCSA lub RHCE

Dodatkowe umiejętności/predyspozycje:

  • prawo jazdy kat. B
  • samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • odporność na stres
  • kreatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
  • gotowość do pracy zmianowej
  • gotowość do pełnienia dyżurów domowych

Administrator Systemów Kopii Zapasowych

Administrator Systemów Kopii Zapasowych

Miejsce pracy:  Jastrzębie - Zdrój
Nr ref.: TI/C/01/15
Opis stanowiska pracy:

  • administrowanie systemami kopii zapasowych
  • administrowanie urządzeniami do przechowywania kopii zapasowych
  • identyfikowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów podczas wykonywania kopii zapasowych systemów z rodziny Windows, Linux i AIX, a także baz danych i systemów pocztowych
  • współpraca z administratorami poszczególnych systemów w sprawach dotyczących kopii zapasowych
  • projektowanie, integracja oraz wdrażanie rozwiązań w zakresie wykonywania kopii zapasowych
  • projektowanie oraz wdrażanie polityk backupowych dla Klientów
  • monitorowanie wydajności systemów kopii zapasowych
  • instalacja poprawek do systemów kopii zapasowych
  • zapewnienie dobrej jakości dokumentacji technicznej

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe, informatyczne
  • dobra znajomość systemu EMC Networker
  • dobra znajomość systemów EMC Data Domain
  • doświadczenie w pracy z bibliotekami IBM TS3310
  • dobra znajomość systemów „Red Hat” lub dystrybucji pokrewnych
  • dobra znajomość zagadnień związanych z wykonywaniem kopii zapasowych systemów firmy Microsoft (Windows, SQL, Exchange, SharePoint)
  • dobra znajomość zagadnień związanych z wykonywaniem kopii zapasowych baz danych (Oracle, PostgreSQL, Firebird, MySQL)
  • umiejętność programowania w BASH
  • znajomość systemu IBM Tivoli Storage Manager
  • dobra znajomość języka angielskiego

Dodatkowe umiejętności/predyspozycje:

  • prawo jazdy kat. B
  • samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • odporność na stres
  • kreatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
  • gotowość do pracy zmianowej
  • dyspozycyjność

Administrator Systemów Bezpieczeństwa

Administrator Systemów Bezpieczeństwa

Miejsce pracy:  Jastrzębie - Zdrój
Nr ref.: TI/B/01/15
Opis stanowiska pracy:

  • administrowanie systemami zapewniającymi bezpieczeństwo typu IPS, IDS, SIEM
  • identyfikowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów dotyczących bezpieczeństwa
  • rozwiązywanie incydentów związanych z bezpieczeństwem
  • monitorowanie zdarzeń, wydajności i błędów
  • zapewnienie dobrej jakości dokumentacji technicznej

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe, informatyczne
  • dobra znajomość systemów: „Red Hat”, „Centos”, Windows
  • znajomość zagadnień bezpieczeństwa  systemów  i aplikacji
  • znajomość technik hardeningowych sieci, systemów i aplikacji

Dodatkowe umiejętności/predyspozycje:

  • prawo jazdy kat. B
  • samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • odporność na stres
  • kreatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
  • gotowość do pracy zmianowej
  • dyspozycyjność

Młodszy Konsultant

Młodszy Konsultant

Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
Nr ref.: RR/02/15

Opis stanowiska:

  • Analiza wymagań biznesowych i projektowanie rozwiązań Business Intelligence,
  • Modelowanie oraz tworzenie hurtowni danych,
  • Projektowanie i budowanie procesów ETL,
  • Projektowanie oraz implementacja procesów biznesowych,
  • Tworzenie kalkulacji oraz raportów z wykorzystaniem języka SQL.

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z projektowaniem oraz tworzeniem relacyjnych baz danych opartych o bazy Oracle,
  • Doświadczenie w optymalizacji zapytań SQL,
  • Zdolność analitycznego myślenia, entuzjazm i samodzielność oraz umiejętności wyciągania wniosków i opracowywania rekomendacji na podstawie wykonywanych analiz,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (rozumienie dokumentacji w języku angielskim).

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w tworzeniu hurtowni danych oraz procesów ETL,
  • Podstawowa znajomość produktów Oracle Hyperion (HFM, HPL),
  • Znajomość wybranych narzędzi raportujących (SAS, Oracle OBIEE, Business Objects, Essbase, Pentaho, Microstrategy, Qlikview, Cognos i/lub inne),
  • Podstawowa znajomość systemów ERP Mile widziana znajomość zagadnień ekonomicznych

Dodatkowe informacje: umowa na czas zastępstwa

Administrator baz danych Oracle

Administrator baz danych Oracle

Miejsce pracy:   Jastrzębie - Zdrój

Nr ref.: TI/03/15

Administrator baz danych Oracle.

Opis stanowiska pracy:

  • administrowanie bazami Oracle 11g R2 w środowiskach UNIX (AIX, Linux)
  • administrowanie środowiskiem Oracle Data Guard
  • instalowanie, konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania bazodanowego Oracle
  • monitorowanie zasobów bazodanowych i strojenie silnika bazy danych na podstawie analiz wydajności
  • identyfikowanie pojawiających się problemów i rozwiązywanie występujących błędów
  • zarządzanie kopiami zapasowymi z wykorzystaniem Oracle RMAN
  • budowanie zapytań i pisanie skryptów SQL
  • budowanie połączeń pomiędzy bazami Oracle oraz bazami innych producentów
  • wykorzystywanie narzędzi Oracle do replikacji danych pomiędzy bazami
  • gwarantowanie ochrony danych zgodnie z procedurami wewnętrznymi
  • tworzenie dokumentacji technicznej, w tym procedur technicznych
  • współpraca z firmami zewnętrznymi

Oczekiwania wobec kandydatów: 

  • wykształcenie wyższe, informatyczne lub pokrewne  
  • dobra znajomość Oracle 11g R2
  • podstawowa znajomość Oracle Data Guard
  • dobra znajomość SQL (sprawne budowanie zapytań SQL)
  • dobra znajomość narzędzi Oracle: SQL Plus, Data Pump, RMAN
  • umiejętność budowania połączeń bazodanowych (db-linków) pomiędzy bazami Oracle jak i innymi z wykorzystaniem Database Gateway
  • podstawowa znajomość systemów UNIX, pisanie prostych skryptów (sh, bash)

Dodatkowe umiejętności/predyspozycje:

  • samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • odporność na stres
  • kreatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
  • gotowość do pracy zmianowej
  • gotowość do pełnienia dyżurów domowych

Teletechnik/Teleinformatyk

Teletechnik/Teleinformatyk

Miejsce pracy:   Zakłady JSW KOKS S.A. (Zabrze, Radlin, Dębieńsko)

Nr ref.: TS/03/15 

Cel stanowiska pracy:

Bieżąca obsługa teleinformatyczna i teletechniczna świadczona dla obsługiwanych Zakładów JSW KOKS S.A. mająca na celu zapewnienie ciągłości pracy systemów teleinformatycznych. Rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących sprzętu i oprogramowania oraz wsparcie użytkowników. Nadzór nad systemami w zakresie posiadanych uprawnień.

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Wykształcenie średnie techniczne, mile widziane wyższe,
  • Znajomość systemów alarmowych (mile widziane SATEL i DSC),
  • Znajomość systemu telewizji przemysłowej CCTV,
  • Znajomość systemów wykrywania pożaru (mile widziane POLON i Schrack),
  • Znajomość zagadnień sieciowych TCP/IP (konfiguracja, budowa sieci komputerowych),
  • Znajomość systemów Windows  i pakietu MS Office,
  • Mile widziane umiejętności diagnozowania i podstawowego serwisowania sprzętu komputerowego,
  • Dodatkowym atutem będzie świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1KV,
  • Zdolność do pracy na wysokości powyżej 3 metrów,
  • Prawo jazdy Kat. B.

 Obowiązki na stanowisku pracy:

  • Nadzór i konserwacja sieci łączności stacjonarnej,
  • Wykonywanie, naprawa instalacji teleinformatycznych alarmowych, przeciwpożarowych, informatycznych, teletechnicznych, radiowęzłowe, domofonowe, antenowe, światłowodowe oraz miedziane,
  • Nadzór i konserwacja sieci kanalizacji teletechnicznej,
  • Nadzór i konserwacja łączności radiowej,
  • Nadzór i konserwacja systemu wczesnego ostrzegania i sygnalizacji pożaru,
  • Nadzór i konserwacja systemu monitoringu zakładowego,
  • Nadzór i konserwacja systemów alarmowych,
  • Usuwanie usterek i awarii występujących w wyżej wymienionych systemach.
Centrum Wsparcia
Poczta przez www