Młodszy Informatyk w Dziale Wsparcia Technicznego

Miejsce pracy: Jastrzębie - Zdrój
Nr ref.: PWT/05/16

Zadania na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email, portal użytkownika).
  • Diagnozowanie, rozwiązywanie lub eskalowanie problemów technicznych.
  • Monitorowanie cyklu obsługi zgłoszeń i udzielanie informacji o statusie zgłoszeń.
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników w systemach.
  • Współpraca z drugą linią wsparcia technicznego oraz z Dostawcami.
  • Sporządzanie raportów, analiz oraz niezbędnej dokumentacji.
  • Monitorowanie dostępności i poprawności funkcjonowania systemów.
  • Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi.

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe/w trakcie studiów (techniczne lub informatyczne będzie dodatkowym atutem).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Poprawna dykcja.
  • Umiejętność budowania, podtrzymywania i rozszerzania dobrych relacji z Klientem oraz Dostawcami.
  • Proaktywna postawa przy identyfikacji potrzeb Klienta.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Zdolność kreatywnego i logicznego myślenia.
  • Dobra organizacja pracy, dokładność i efektywność.
  • Rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Zainteresowanie obszarem technologii informatycznych.
  • Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu MS Office.
  • Umiejętność pracy pod presją i samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym w trybie 24h/7.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w stabilnej Firmie.
  • Motywujący system wynagrodzeń.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów.
  • Pakiet szkoleń wprowadzających.
  • Praca w zgranym zespole.
  • Zdobycie doświadczenia w dużej i nowoczesnej organizacji.